Offentlig

  • Best-AV oplever, at vi møder en offentlig sektor, som er i rivende udvikling. Samtidig oplever vi også en offentlig sektor, som effektiviserer og har brug for, at deres leverandører leverer som aftalt og til tiden og uden så meget udenomssnak.
  • Når udstyret så er leveret og installeret, skal det bare fungere. Uanset hvilken slags teknisk løsning man har installeret, er der, når det drejer sig om teknik, risiko for fejl.
  • Nogle fejl laves af brugeren. Her er det Best-AV’s opgave at give en udførlig gennemgang af det, der er købt og installeret. For har man ikke fået en ordentlig gennemgang, medfører det ofte en dårlig oplevelse første gang, man skal bruge udstyret. Det ønsker vi ikke. Vi ønsker, at man fra dag 1 ved, hvordan det virker og er tryg ved udstyret, så man ikke behøver at tænke på andet end det, der er vigtigt, nemlig præsentationen.
  • Er der fejl på udstyret, så har alle, der har købt udstyr af Best-AV, automatisk 3 års service med i prisen. Vi kommer inden for 48 timer.
  • Har man brug for hurtigere respons, kan dette blot indkalkuleres i tilbuddet.
  • Best-AV ser det som sin fornemmeste opgave at give de offentlige kunder en professionel service, de ikke får andre steder, således de vender tilbage igen og igen.

Best-AV_Service